loading...
جدیدترین و به روزترین آگهی استخدام
music131 بازدید : 253 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام پیاده ها

Download New Music By Reza Sadeghi Called Piadeha

 

 کيفيت : 320Kbps

Download

کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ رضا صادقی پیاده ها

من خودم یه کاروان حسرت و آهم

یکی از نرفته های چشم به راهم

دل کنعانی و آواره ای یه فراد اشک تو عمقه هر نگاهم

سکوت بیابونا رو دوست دارم که فقط گریه کنم به اشتیاقت

آرزوی هق هق شبامه یکبار زندگی کنم تو خلوت رواقت

زندگی کنم تو خلوت رواقت

من از غافله جامونده کجا گریه کنم

چی میشد میون این پیاده ها گریه کنم

تو مسیر تو پا برهنه شم بلکه اینجوری آروم شم

من از غافله جامونده کجا گریه کنم

چی میشد میون این پیاده ها گریه کنم

خب منم یه سفر بیام خدمت شما آرامشم

بخدا هیشکی به هیشکی نیست تو دنیام

منم و یه ملک تقدیر نگارم

همه دورامو زدم رسیدم اینجا

فهمیدم فقط همین یه راهو دارم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 168
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 477
  • بازدید ماه : 1,331
  • بازدید سال : 18,018
  • بازدید کلی : 168,430