loading...
جدیدترین و به روزترین آگهی استخدام
music131 بازدید : 83 یکشنبه 02 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید  کوروش مقیمی به نام جاده 

دانلود با لینک مستقیم در imusic77


 



 320Kbps

Download

 128Kbps

Download

 

متن آهنگ  جاده

بازم دوباره منو بارون و خیابون

حالم خرابه دستاتو به دستام برسون

گریه هام بی صداس همه میگن عشقت اشتباه س

من میخواستم با تو بمونم رفتی و دلم بی تو تنهاس

جاده دیگه نمیتونه ما رو بهم برسونه

فاصله ی کوچیکیمون اندازه آسمونه

جاده دیگه نمیتونه ما رو بهم برسونه

فاصله ی کوچیکیمون اندازه آسمونه

تو نبودی من داغونت شدم

خسته م از همه خسته م از خودم

توی قلب من یه دنیا درده دیگه اون روزا برنمیگرده

جاده دیگه نمیتونه ما رو بهم برسونه

فاصله ی کوچیکیمون اندازه آسمونه

جاده دیگه نمیتونه ما رو بهم برسونه

فاصله ی کوچیکیمون اندازه آسمونه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 168
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 400
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 3,854
  • بازدید سال : 20,541
  • بازدید کلی : 170,953