loading...
جدیدترین و به روزترین آگهی استخدام
music131 بازدید : 73 یکشنبه 02 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام مالدیو 

دانلود با لینک مستقیم از imusic77

 



 کيفيت : 320Kbps

Download

 کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ مالدیو

خیلی وقته حسش میکنم که نیستش پیشم

به عشقش میدوئم هنو نوبتای قبلیو دارم

هر کی چپ نگاه بکنه خودم نصفش میکنم

خیلی وقته عوض نشدم با دنیا تار موتو عوض نکنم

خودم اینو بهت قول دادم پاش هستم برگرد بزار نفس نبرم

چند چندی مشتی چخبرته هان

الان خوب میدونم یه نفره بجام که فکرم بهش واسم خنده داره

ببین چرا خسته نی بنظرت صدام مثل مالدیو شدی

هر کی میاد میزنه ببین از سر من زیاد نی کمه

تو توهم بود اصن نمیفهمیدش

هر کیو خودم بخوام پیشمه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 168
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 367
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,392
  • بازدید ماه : 3,654
  • بازدید سال : 20,341
  • بازدید کلی : 170,753