loading...
جدیدترین و به روزترین آگهی استخدام
music131 بازدید : 135 دوشنبه 10 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام خدا همین حوالیه

دانلود آهنگ جدید حامد همایون با لینک مستقیم در ایران موزیک 77

 

 

متن آهنگ جدید حامد همایون بنام خدا همین حوالیه :

 

ساز زمانه کوک کوک حال من و تو خوب خوب

پای به پای من بیا دست به دست من بکوب

چه حال خوب و سرخوشی ، پشت به پشت من بده

دلت نلرزه قرص قرص مشت به مشت من بده

به روزگارمون بخند ، که خنده ی تو عالیه

خیالتم که تخت تخت خدا همین حوالیه

به روزگارمون بخند ، که خنده ی تو عالیه

خیالتم که تخت تخت خدا همین حوالیه

 

*****************

******************

 

ساز زمانه کوک کوک حال من و تو خوب خوب

پای به پای من بیا دست به دست من بکوب

چه حال خوب و سرخوشی ، پشت به پشت من بده

دلت نلرزه قرص قرص مشت به مشت من بده

به روزگارمون بخند ، که خنده ی تو عالیه

خیالتم که تخت تخت خدا همین حوالیه

به روزگارمون بخند ، که خنده ی تو عالیه

خیالتم که تخت تخت خدا همین حوالیه

 

 

 

 


دانلود با کیفیت 320 - 5.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 5.80 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام خدا همین حوالیه

دانلود با کیفیت 128 - 2.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.40 مگابایت

 

 

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام خدا همین حوالیه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 168
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 340
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,365
  • بازدید ماه : 3,627
  • بازدید سال : 20,314
  • بازدید کلی : 170,726