loading...
جدیدترین و به روزترین آگهی استخدام
music131 بازدید : 105 جمعه 14 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نبی بنام نگو دیره

دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نبی با لینک مستقیم در ایران موزیک 77

 

 

متن آهنگ جدید مسعود محمد نبی بنام نگو دیره :

 

شبا تا جایی که میشه به خونه برنمیگردم

یه جوری رد شدی از من که فکرشم نمیکردم

از این فاصله کاری کن به من نزدیک تر باشی

درختی ام که افتادم نیازی نیست تبر باشی

نگو دیگه دیره دلم آخه گیره

اگه تو نباشی میزارم بمیره

نگو بی عبوره نگو سوت و کوره

دلی که هنوزم به عشقت صبوره

 

**************************

**************************

 

تو رفتی که نمیتونم رو پاهای خودم باشم

میخوام باقیه عمرم رو تو رویای خودم باشم

محاله ممکنه جز تو رد شه کسی از این خونه

تو میتونی یه فکری کن به حال منه دیوونه

نگو دیگه دیره دلم آخه گیره

اگه تو نباشی میزارم بمیره

نگو بی عبوره نگو سوت و کوره

دلی که هنوزم به عشقت صبوره

نگو دیگه دیره دلم آخه گیره

اگه تو نباشی میزارم بمیره

نگو بی عبوره نگو سوت و کوره

دلی که هنوزم به عشقت صبوره

 

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.20 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نبی بنام نگو دیره

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

 

 

دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نبی بنام نگو دیره

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 168
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 400
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 3,756
  • بازدید سال : 20,443
  • بازدید کلی : 170,855