loading...
جدیدترین و به روزترین آگهی استخدام
music131 بازدید : 119 پنجشنبه 06 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امیرحسین آرمان به نام خواستنی

دانلود آهنگ جدید امیرحسین آرمان با لینک مستقیم در ایران موزیک 77

 



 کيفيت : 320Kbps

Download

 کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ امیرحسین آرمان خواستنی

تو این روزا اصلا مهم من چه تصمیمی بگیرم

چون به هر سمتی که میرم به تو میرسه مسیرم

با همه ساکت و سردم با تو حرف زیاد دارم

شک کنم به همه دنیا به تو اعتماد دارم

تمام خواستن منی من آرزوم داشتنته

اینقد که دوست دارم همه ی شهر دشمنته

تمام خواستن منی من آرزوم داشتنته

اینقد که دوست دارم همه ی شهر دشمنته

دوست دارم بهت نگاه کنم کنارت اشتباه کنم

بشکنم هر چی پله پشت سرم از خودمم بگذرم واسه توووو

تمام خواستن منی من آرزوم داشتنته

اینقد که دوست دارم همه ی شهر دشمنته

تمام خواستن منی من آرزوم داشتنته

اینقد که دوست دارم همه ی شهر دشمنته

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 168
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 400
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 3,732
  • بازدید سال : 20,419
  • بازدید کلی : 170,831